Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

19 Aralık 2014 Cuma

Yeni kitabım, kızlar ve erkekler, resim



 8. sınıfta oğlum Biyoloji'ye merak sarınca Yaşamın Temel Kuralları 1 ve 2. cildini incelemesinin faydalı olacağını düşünerek almıştım oğluma. Şu an 11. sınıfta Fen ortalaması 88 (Biyoloji 90)...ama isyanlarda! 'herşey ezbere dayalı, pratik yapma olanağımız yok! İnsanlar hiçbir şeyi sorgulamıyor..laboratuvarımızda çok malzeme eksiği var, deney yapamıyoruz, pratik zekamız gelişmiyor...' oğlum daha 16 yaşında...Canım oğlum...biliyorsun annen 3 haftadır böbreğindeki 'kalsiyum tuzuyla' uğraşıyordu :) ağrılar yeni yeni geçti..hak veriyorum sana, deney yapmak en doğal hakkın..annen bu sorununu çözecek, güven bana :) (olmazsa salonu laboratuvara çeviririm, malzemeleri kendimiz icat ederiz..hobiciyim :) yaparım)

Öğrenmek istiyorum sözcüğü, evrende yalnız insanlara ve o yüceliğe ulaşmış canlılara özgüdür. Birçok düşünürün inandığı gibi, insanla hayvan arasındaki fark, sadece, konuşma, düşünce, öğrenme, acı ve mutluluğu duyma ve öz benliğini savunma değildir. İnsanı o yüceliğe ulaştıran niteliği, yaratanın ona verdiği 'Merak' duygusudur. O duyguyla bilimler gelişmiş ve o duyguyla evrenin sırlarına hakim olmak için çaba harcanmış ve harcanmaktadır.
Biyolog Prof. Dr. Ali Demirsoy

Değerli Profesörümüzün yeni kitabını raflarda bulamayınca Hacettepe yayınlarından sipariş verdim. Kitabım 2 günde elime geçti, teşekkür ederim Aras Kargo..hızlısın :)

Konu başlıkları güzel..içerik dopdolu..anlaşılır yalın bir dil..ailece okuyup üzerine sohbet/kafa yoracağımız bir kitap var elimde..



Kız yeğenlerimin odasını uzun zamandır fotoğraflamayı düşünüyordum :) Yengeleri hayran onlara..

biri 10 diğeri 14 yaşında, Çağla ve İlke..sizi seviyorum.


















Bir diğer yazımda erkek çocukların odalarını fotoğraflamayı düşünüyorum..elimden geldiğince en doğal haliyle :D

Mutlu bir hafta sonu dilerim

sevgilerimle

2 yorum:

  1. Canım sen harika bir annesin.....çocuklarının deneylerine bile vakit bulacak kadar harika inşallah hepsi büyüyüp çok güzel başarılara imza atacaklar işte o zamanda emeklerinin karşılığını alan mutlu mükemmel bir anne olacaksın... çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim uzaktaki arkadaşımm :) hepimiz çocuklarımız için mücadele veriyoruz..hayat dolular, meraklılar..erkek çocuklarının enerjileri yüksek oluyor..bazen yetişemiyorsun onlara..yoruluyorsun..aynı anda yüzlerce konuyla ilgileniyorsun..bende öptüm :))

    YanıtlaSil