Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

4 Aralık 2014 Perşembe

Merhaba :) 1 günlüğüne Kızılderili olmak











Uzun zaman sonra tekrar blogumdayım! Buraları nasıl özledim bir bilseniz...İlk yazım renk cümbüşü içinde olacak :)

Geçen hafta Yavuzun 7. yaş gününü kutladık...bundan 2 hafta öncesine dönelim mi ?

Her şey evin en küçüğünün Korsan partisi istemesiyle başladı...'yine mi!' diye söylendim içimden...korsanları severim gerçi :) ama bu seferlik Kızılderili olmaya ikna ettim oğlumu. Suratı asıldı..'kovboy olucam ben' demez mi..hadi bakalım Özlem Yavuz'a açıklama getir, kovboy olmaması için ikna et...Konuya Oturan Boğa'dan girdim, Kızılderililere yapılan soykırımdan tutun ateşin etrafında neden şarkı söyleyerek dans ettiklerini tek tek anlattım..hayalindeki kovboyunda gerçekte ineklerden sorumlu bir kişi olduğunu söyledim ona..kovboyları severiz..

Kızılderili partisi için fikirler

Çocuklara ne gibi sürprizler hazırlayabilirim diye düşünmeye başladım..bir yandan da kumaş stoğumu gözden geçiriyorum...yeterli :) Sopalı at..her bir çocuğa sopalı at yapabilirim..koskoca 2 hafta var önümde..Eminönünden sopaları temin ettikten sonra kendimi dikişe verdim..28 adet sopalı at yapabildim ve ne zaman tamamlandı dersiniz? Doğum günü sabahı saat 04.00..

Davetiyeleri 6 saatte tamamladım..ön tarafı 'Hughh ben var doğum günü yapmak. Kartak Kabile beklemek sizi eğlenmeye. Yağmuru seven Ateş Kartal' daktilo ile yazdım. Klavye türkçe.. hata yapma şansınız yok :)) printerimin kartuşlarını yeni almıştım, kabloları bulamadım! Kartın arkasını el yazısıyla tamamladım. (Yer,ulaşım vs.) O telaş içerisinde davet etmeyi unuttuğum arkaşlarım oldu :(

Manavdan aldığım sandıkları kesip yön işareti yaptım :)

Pinyatayı her zaman kendim yaparım..siyah bir kovboy çizmesi tasarladım ve fotoğraflamayı uykusuzlukttan unuttum :D resimlerde çizmenin alt tarafının uçmuş halini görebilirsiniz..

Erkek çocuklara metal kartal kolyeler, kızlara ahşap siyah zincirli kolyeler aldım, Kutu kutu şaka oyunlarına denk geldim. İçinden silikon böcek türleri çıkıyor..temamıza uygundur diye düşünüp hazırladığım hediye paketlerinin içine yerleştirdim. Ben o küçük yaratıklardan korktum..yeğenim daha 5 yaşında ayy ne güzel farecik diye seviniyordu :D örümcek, hamam böceği ne ararsanız vardı kutuların içinde..çocuklar bayılıyor bu tür oyuncaklara..

Yavuzun kızılderili kostümünü diktim..ön tarafına süslemeler yapılacaktı yetiştiremedim.

Kızılderili başlıkları yaptım, kızılderili çadırlarına zamanım yetmedi (Malzemeler alındı)...bizde evdeki çadırları kurduk.

Totemimiz yarım kaldı..ve parti başladı :) Güzel bir gündü..hava sıcaklığı 15 derece ve neşemiz yerindeydi..

İyiki doğdun Yavuzum :) seneye söz korsan yapıcam seni..

Mangalı yakarken ufak bir kaza yaşandı..Sıvı tutuşturucuyu mangala sıkarlarken ateş büyük oğlum Dinçer'e doğru sıçrayıp eşofmanlarını tutuşmasına sebep oldu. Hızlı davranıp eşofmanlarını çıkarması akıllıca bir davranıştı. Hafif yanıklarla atlattı :) Ateş ile oynanmaz canım oğlum ve arkadaşları! Kulağınıza küpe olsun.

Doğum günümüze gelen herkese çok çok teşekkür ediyorum. Aklıma geldi de..Polat bir keresinde evde kalmak istemişti de...4. kata camdan girebilmek için itfaiye'yi aramıştık. Uykusu çok ağırmış :)

2 gündür  Öznuruma güzel şeyler hazırlamaktayım..6 aydır motivasyonum diplerdeydi, ha bugün ha yarın derken 6 ay geçti aradan..ama şimdi geri geldimmm :)

Hepinize sevgilerimi gönderiyorum






                                                     plastik saksıdan kızılderili davulu





































                                           

2 yorum:

  1. ALL YOU NEED IS LOVE
    ♥♥♥
    :-)

    YanıtlaSil
  2. Mit Hilfe der Liebe kann man die Welt verbessern :)

    Vielen Dank für deinen Kommentar..

    YanıtlaSil