Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

12 Haziran 2014 Perşembe

Yeğenim Sabri'nin Sünnet'i :)















1 aydır tatlı telaşeler içerisindeydik vee sünnet, kına, düğün'ün ardından mevlüd kaldı bir tek geriye  Öznurum (eltim) çok güzel bir sünnet annesi oldu ben süsleme işlerinden sorumluydum  yatak süslemesi sade olsun istedik..( hamağımın bir parçasını iyi ki atmamışım) ilk defa keçe ile bir şeyler yapmayı denedim :))) kumaşdan çok farklı bir materyal, uzaktan kullanılması çok kolay gözüküyor ama işin aslı öyle değilmiş  parmaklarımı silikon tabanca ile bol bol yaktım...aklım bu aralar çookk karışık olduğu için kendi hayalgücümü kullanamadım, internette beğendiğim bir ürüne bakarak bu çalışmayı yaptım şimdi mevlüd için hediye keseleri dikiyorum.pazartesi gününe kadar yetiştirmeye çalışıyorum  Sevgiyle kalın.




2 yorum: