Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

16 Haziran 2014 Pazartesi

Kurbağa prens sünnet mevlüd keseleri :)


Vakit darlığından dolayı hediye keselerinin hazırlanması son güne kalmıştı. Eltimin seçimi pötikareli kumaştan yana oldu..gerisini bana bıraktı :)

14 saatlik çalışmadan sonra keselerin dikimi ve keçeden hazırladığım kurbağa prensler kullanılabilir hale geldiler :)





yeğenim Öykü..konuşmayı çok sever :))


Sabri ve Yavuz..odayı dağıtmakla meşguller :))


Eltimin hazırladığı hediyelikler..penguen kaleme bayıldım..



36 kesenin ilki..ilk göz ağrım :) göz bebekleri yamuk olduğu için onu ben aldım..


sevgiyle kalın :)


6 yorum:

  1. Eline sağlık çok güzel olmuş.... aslında gözlerle hiç uğraşmyıp yarım siyah boncuk da yapıştırabilirdin aklında olsun benim hello kitty lerde görmüşsündür.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım..akşam başladım ertesi gün öğlenleyin bitti..eltim euroflora da ayıcıklı kese beğenmişti..ona benzer bir şey istemişti..kurbağalar tamamen tesadüf :) gece gece yeşil keçelerimi gördüm bundan kurbağa yapılır dedim :) pinterest örneklerle dolu:)) Hello Kitty hediyeliklerin çok güzel olmuş facebookta görmüştüm..blogundayım şimdi yakından inceliyorum ;) evde boncuk yoktu ki..bitene kadar 'Allahım yardım et' dedim :)

      Sil
    2. Uğraştığına değmiş ama çok güzel olmuşlar....

      Sil
  2. sizzix big shot lazım böyle işlere :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık. çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil