Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

20 Nisan 2014 Pazar

Baykuş ve Pin up kızı ayakkabılar :)













Bu haftayı boyalarla oynayarak tamamladım :) Ayakkabılar bitti, paketlendi ve sahiplerine ulaştı.


Gizem'in fotoğraf makinasından benim ayakkabılar:


Gizem ayakkabılarını fotoğraflayıp paylaşınca 'bunları ben mi yapmışım..' diye düşünmeden edemedim :)) Fotoğraf makinasına bayıldım..


Boyamaya biraz ara verip kendime bir şeyler dikmek istiyorum..aklımdan hafta sonu çantası geçiyor :)

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle..

sevgiyle kalın

4 yorum:

  1. Özlem hanım merhaba ;) çok mutlu oldum ben eşleştiğimize bence çok şanslıyım ♡

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nehir hanım :) bende çok mutluyum, size birazdan mail atıcam..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Özlem'cim hepsi çok güzel görünüyorlar eline sağlık... Aybüke için de birtane ayakkabı yapmanı isteyeceğiz ama hanfendi daha nasıl birşey istediğine karar veremedi.... inş. bu yıl içinde verir... Çiğdem'le eşleşmene çok mutlu oldum ikinizde çok tatlısınız ve benim için kıymetlisiniz.... çok öpüyorum seni ve en küçük yakışıklını:))))

    YanıtlaSil
  4. Canımm sizler gibi güzel kalpli insanları tanımaktan her zaman gurur duyarım :) Çiğdem'cim de çok sıcakkanlı..Aybüke'ye tasarlarım bir ayakkabı merak etme sen ;) öptümm arkadaşımm

    YanıtlaSil