Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

23 Nisan 2014 Çarşamba

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramımız kutlu olsun...












Oğluma 23 Nisan hediyesi ne alsam diye düşünürken aklıma birden robot yapma fikri geldi :) biçtim, diktim ve bugüne yetiştirdim. Yavuz pek sevdi yeni oyuncağını...Çocukların dans gösterileri muhteşemdi, şiirler dinledik...minikler doyasıya eğlendi :) güzel bir gündü...
Yarın İlkokul öğrencilerine okul yok, tatilll :)

sevgiyle kalın


6 yorum:

  1. Çocuklara özel yapılan herşey çok güzel çok anlamlı. Kutlayacakları nice güzel bayramları olsun..

    YanıtlaSil
  2. Juliette hanım çoçuklar uyuduktan sonra, odalarına girip hep dua ederim..dün gece Yavuz'u robotuna sarılmış uyuduğunu görünce öylece kalıp onu izledim. Yatmadan önce anne korkuyorum demişti..rüyasında bir vampir onun boynunu ısırmış :) (okuduğu bir çocuk kitabından! etkilendi, diye düşünüyorum..kitabın adı da: Video oyunlarında aşırıya kaçınca ) Çocuklarımız çok masum Juliette hanım :) dediğiniz gibi nice güzel bayramları olsun..

    YanıtlaSil
  3. Bencede hazır oyuncaklardansa böyle anne eli deymiş oyuncaklar çok daha güzel muhteşemsiin tatlım ellerine sağlık♡

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Çiğdemcim :)) kendime de tütü etekli robot yapmayı düşünüyorum..öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tütü etekli robot:)))) çok yaratıcı merakla bekliyorum tatlım bu arada sana bir mail atmıştım;)

      Sil
    2. bende şimdi sana attım :)))

      Sil