Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

21 Ekim 2012 Pazar

Alçıdan bebeklerim :)


Peter ile Gertrud:)) köylü bir çift

Geçen sene bu bebekler yüzünden, Dinçer'den rahat yoktu bana:)) Sipariş verir gibi: - Anne 6 tane yapar mısın, annecim 2 tane daha lazım! :) 'kime oğlum' diye sorunca, cevabı 'birilerine' olurdu...:)  
Çocuklar uykudayken alçılarımı çıkardım ve görmüş olduğunuz 3 bebeğin kalıbını çıkartıp, boyayıp, bitirdim..
Not: Sevgili oğlum Dinçer, eğer bu yazımı okursan, artık bebek siparişi almıyorum:) Yapılışı çok basit..alçı bebek tarifi: 1 adet kardan adam silikon kalıp (muhallebi için kullanılan) alçı, alçıyı suyla karıştırın..muhallebi kıvamına gelince, silikon kalıplara dökün, kartonpiyer alçısı kullanırsanız 10 dakika da kurur. Alçı donduktan sonra, kalıptan çıkarın..ve boyayın:) boya kuruduktan sonra da vernikleyin..bitti:) kız arkadaşlarına kendin yaparsın artık:)) seni seviyorum Annen

                                               




                                                                   sevgiyle kalın..

2 yorum: