Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

4 Ocak 2021 Pazartesi

Üniversite kongreleri

2019 yılının aralık ayında İTÜ Moleküler Biyoloji ve Genetik kongresi için kişiye özel hediyelikler tasarlamıştım. Her şey oğlumun stres içinde davetlilere verilecek hediyeler konusunda kararsız kaldıklarını söyleyince başladı. Kongrenin yapılmasına 3 gün kalmıştı. Benden fikir üretmemi isteyince, ortaya bu harika portreler çıktı. Yurtdışından katılım sağlayan Profesörlerin 21 adet portresini yapmıştım ❤️ Karşılığında aldığım en güzel hediye gençlerin ve hocaların yüzlerindeki gülümse ve mutluluk oldu. Akademik ortam bir anda neşelenmişti 🙏🍀❤️ Ayrıca paracord iplerden DNA sarmalı şeklinde bordo-beyaz renklerden oluşan anahtarlıkları da özenle örüp, portrelerin yanına eklemiştim. Onların fotoğraflarını şu an bulamadım. Hediye seçiminde her zaman titiz davranmaya özen gösteririm. Söz konusu gençler olunca, onlar için en iyisini yapmaya çalışıyorum. Düzenleyeceğiniz kongrelerinizde klasik hediyeliklerden sıkılıp, fark yaratmak istiyorsanız herkese seve seve yardımcı olurum.




























Oğluma bu fotoğrafı annene gönder diyen Amerikalı Prof. Perry Hackett. Ne güzel bir teşekkürdü.

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder