Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

21 Mart 2016 Pazartesi

Düğme bebek ve parti hazırlıkları :)





Merhaba :)

1 hafta önce, arkadaşım kızı için sarı saçlıi düğmeden gözleri olan bir bebek istemişti. Bugün sabahın 08.00'inde beyaz scuba kumaşımı çıkarıp, başladı dikmeye. Kafasını, gövdesini, kolları ve bacakları dikip, birleştirdim her bir parçayı birbirine. Yüzünü kumaş kalemleri ile boyadım. Saçlarını için sarı kumaş parçalarını şerit halinde kesip, kenarlarına overlok çektim. Ufak detaylar ama uğraştırıyor :) Son olarakta tütü etek diktim. Bittiğinde dünyalar benim oldu :) Onca işin arasında bu bebeği bugüne yetiştirip, teslim etmem bir mucize..Rabbime hamd olsun. Bir aydır çok yoğun uğraşlar içerisindeyim :) Küçük oğlumun sınıfı için Bahar Partisi yapmaya karar verdim. Çocuklarımıza, annelerimize çok özel hediyeler hazırlıyorum (icat ediyorum desek daha doğru ). Dekorda kullanacağım süsleri hazırlıyorum. Etkinlikler listeme, oynanacak oyunları not ediyorum. Partimiz doğada olacağı için hava durumu çok önemli :) Bu hafta tüm bu dikiş, hediye işlerini bitirmem lazım. Öbür haftaya da menüyü hazırlıycam. Partimizin teması Bahar ama içine Kızılderili, Prensens, Maincraft vb. nasıl girdi onu da bilmiyorum :))) Çocukların sevdiği herşeyi katmaya karar verdim anlaşılan ;)
Sevgiyle yapılan herşey güzel olur.

Umudumuzu yitirmeyelim..sağlıcakla kalın

sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder