Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

14 Mart 2014 Cuma

Ayakkabı çizimlerim :)


Günaydın sevgili bloggerlar :)

Bugün çok severek yaptığım ayakkabı çizimlerimi sizinle paylaşmak istedim, bundan sonra yeni kurulmuş bir firma için ayakkabılar boyayacağım. Karakter yaratmak, daha önce hiç yapılmamışı yapmak işin en zor tarafı sanki..:) ama yine de bunlar güzel şeyler...Yavuz ödevini gösterdi şimdi, karışık kelimelerden cümle kurmaya çalışıyor..yazmış: 'Dilek aldı kedi yedi'...kediler yenmez oğlum :)) dikte çalışmalarında, okuma da sorun yok, cümle kurarken biraz şaşırıyoruz onu da geç konuşmasına bağlıyorum. İleri de güzel birer anı olarak hatırlanacak ... güzeldir çocukluk dönemi.  Evlatlarımızı koruyup, sonsuz, içten bir sevgiyle seviyoruz...anneyiz çünkü. Bende durum biraz daha farklı. Çocuklarımı ve tüm çocukları seviyorum. Vatanımız'daki huzursuzluk beni üzüyor, haberler beni yıpratıyor. İsyan ediyorum. Babamı özlüyorum, ağlıyorum ama belli etmiyorum. Özetle: söylemek istediklerimi bile toparlayamıyorum ' ) '.

Peace








4 yorum:

  1. Öncelikle bir firmayla anlaşmış olmama çok sevindim bence çok güzel omuşlar eline emeğine sağlık hayırlı bol bereketli kazançlar dilerim....
    Dediğin gibi herkes evladını seviyor ama bende senin gibiyim ben herkesin çocuğunu seviyorum hiç tanımadığım hasta çocuklar , ölen çocuklar beni çok etkiliyor hemen annelerinin yerine koyarım kendimi ve ağlamaya başlarım.. Allah'ım evladını kaybeden tüm anneler sabırlar versin ve şu 30 mart' ı bir an önce başka masum canlar gitmeden hayırlısıyla atlatmayı nasip etsin diyorum bende çok sıkıldım çok bunaldım ve çok üzülüyorum Rabbim herkese akıl fikir versin hakkımızda en hayırlısını nasip etsin....

    YanıtlaSil
  2. Bahsi geçen fima daha 'açılmadan' kapandı Öznurum :)) Tek başıma çalışmaya karar verdim. Amin canım...umalım siyasiler milletimizi daha fazla yıpratmaz.

    YanıtlaSil
  3. Tek başına, marka olacak bir güçtesin. İnanılmaz bir yetenek ve ışık var, çizimler, ve fikriler harika. Sadece şans gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Zeynep'ciğim güzel yorumun beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil