Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

16 Aralık 2012 Pazar

Kütüphanem:)

en sevdiğim çeşme

Kitaplarımı düzenlerken, alınmış ama daha okunmamış kitaplarımı görünce
 'N'aptın sen Özlem!' diye iç geçirdim. Debbie Macomber'in 1. kitabını okuyup, serinin diğer 3 kitabını da sipariş verip,  yetmedi, bir de Gül Limanı Oteli'ni de almışım:) Okunmayı bekliyorlar. Nar ağacı, Şah Sultan, Nag Hammadi, Boudica vs. vs. okunmayı beklerken, ben iki gün önce aldığım Hobbit ve Felsefe taşını okuyorum! Merak ettim, acaba bir tek ben mi böyle yapıyorum...:) ?
Son olarak bu kitabı da almayı düşünüyorum!


People normally drink from the fountain of knowledge; he only gargled.
:)


Ekim 2011-2012 arası okuduğum romanlar:

Amy Chua: Kaplan anne

Steve Toltz: Bütünün bir parçası

İhsan Oktar Anar: Puslu kıtalar atlası

Balzac: Goriot baba (Sosyal Yayınlar)

Richard Louve: Doğadaki son çocuk

İlknur Arslanoğlu: Tıp bu değil

Jane Green: İkinci şans

Gretchen Rubin: Mutluluk Projesi

Debbie Macomber: Küçük mucizeler dükkanı

Burak Akkul: Türkçe aşk laçkadır

Banu Avar: Gün o Gündür

                                                   Johanna Lindsey: Zorla Güzellik olmaz

Aliya İzzetbegoviç: Özgürlüğe kaçışım

Historical Romance
Julia Quinn: Yüreğe söz geçmiyor, En çok beni sev, Rüyalar gerçek olsa, Son söz Aşkın, Sonsuz sevgilerimle, Sana muhtacım, Mitternachtsdiamanten, Ein hinreissend verruchter Gentlmen, Hochzeitsglocken für Lady Lucy, Şahane bir kadının gizli günlüğü, Bana sevdiğini söyle

Judith McNaught: Düşler Krallığı, İçinde Aşk saklı, Kalbim sende kaldı, Seni beklerken, Mutluluk, Aldığım her nefeste, Gece fısıltıları, Sonsuza kadar, Sen gelmeden önce

Julie Garwood: Gelin, Fidye, Sır, Ödül, Düğün, Güllere sor, Güller ve Gelinler, Yazgı

 Monica McCarty: Asi, Maskesiz, Kır Zincirlerini, İki ateş arasında

MaryJo Putney: Sensiz olamam, Asil bir kadın

Lisa Kleypas: Benimle kal, Vazgeçmem senden, Ben böyleyim, Yaz, Sevgim sana ait

Lisa Valdez: Tutku

Virginia Henley: Kalbimin tek sahibi

Karen Hawkins: Aşkına talibim

Elisabeth Hoyt: Bir aşk masalı

Judith Ivory: Çirkin

William Goldman: Prenses

Michael Hirst: Tudor

Charlotte Bronte: Jane Eyre

Sabrina Jeffries: Bir çapkına vuruldum

Alison Weir: 9 günlük kraliçe, Leydi Elisabeth

Marsha Canham: Gurur, Bedel

Philippa Gregory: Öteki Kraliçe, Kraliçenin soytarısı, Beyaz Kraliçe


Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder